Blogglista!

Hej, jag tänkte göra ett nytt försök på att göra en "blogglista" eller vad man nu ska kalla det. Jag gjorde en för ett tag sen men allt blev bara fel, så nu tänker jag göra en ny.
 
1. Vad har du för skostorlek? 37-38
2. Brukar du skratta för dig själv? Ja och ibland så brukar jag prata med mig själv.
3. Vilket är ditt favoritnummer: 10 & 25
4. Vad var det senaste du åt? Frukost, rostad macka med gurka på.
5. Vädret just nu? Kallt, ganska blåsigt och lite soligt.
6. Senaste personen du pratade med i telefon? Pojkvännen.
7. Vad är det första du ser på en person? Det måste nog vara ögonbryn, ögon och näsa, haha.
8. Tv eller dator? Datorn eftersom man kan göra mer än vad man kan göra på en tv.
9. Favoritprogram på TV? 
10. Har du blivit sviken någon gång? Ja, tyvärr.
11. Har du några syskon? Ja, en yngre bror.
12. Längd? ca 166 cm
13 Hårfärg? Blont, men på fredag ska jag till frisören ;)
14. Kramar eller kyssar? Kyssar.
15. Använder du linser? Ja.
16. Choklad eller vanilj? Choklad.
17. Är du kär i någon kändis just nu? Haha ja…
 
18. Hund eller katt? Hund, alla dagar i veckan!
19. Har du älskat någon gång? Jadå, min familj och Philip.
20. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja, eftersom jag fortfarande går i skolan så är jag fortfarande vän med folk från skolan.
21. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej, men skulle vilja det.
22. Gillar du att flyga med flygplan? Jadå och jag älskar att åka utomlands.
23. Saknar du någon? Ja, det gör jag.
24. Höger eller vänsterhänt? Högerhänt!
25. Vad gör du just nu? Sitter på Svenskan och kör "kill your dalings" typ haha.
26. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra? Ja det har jag säkert!
27. Är du på arg på någon just nu? Nej, inte vad jag vet medvetet just nu.
28. Vill du bli kär? Ja och det är jag också.
39. Senaste du köpte till dig själv? Ehh... Kommer jag faktiskt inte ihåg men det är säkert mat, haha!
30.  Vem vill du träffa just nu? Philip.

...Och det här var min blogglista! Hoppas ni gilla den och om ni undrar något så kommentera↓
 
 
Frågor & Svar | |
Upp