Vad hände efter sjukhuset?

Hej, i detta inlägg tänkte jag berätta mer om min fot eftersom jag bara skrev om att jag var på sjukhuset i helgen. I söndags kväll när jag var där så var jag där i lite mer än 2 timmar, men jag fick i alla fall rönka foten och vänta en liten stund men som tur var det ingen spricka eller något brutet men dom linda in foten och jag fick kryckor med hem och dom ska jag ha ungefär 1 veckas tid, men idag (2 dagar efter) kan jag nästan helt normalt gå på foten men den är fortfarande svullen och väldigt lila och blå, och jag hoppas att jag får bort den största delen av svullnaden ikväll så jag kan ha mina skor jag tänkt mig att ha imorgon eftersom det är skolavslutning(!!!). Så taggad på skolavslutning, men ändå väldigt ledsen för att jag går ut 9:an och vi kommer inte gå med varadra något mer och jag är lite halvt rädd för att börja gymnasiet, men det blir säkert bra.
Min fot som sagt.. svullen, blå och lila..
Allmänt | |
Upp