Den är här!

Hej, nu har den äntligen kommit. MIN NYA KAMERA(!!!) Vissa av er hade redan listat ut att det var en kamera när jag skrev inlägget "Ny beställning ;)" men ville inte avslöja något så svarade inte på den kommentaren som jag brukar göra när jag får någon kommentar på mina inlägg. Jag har i alla fall länge viljat köpa en ny kamera för den jag haft har jag haft sen julen 2010, så jag har haft den ca 4,5 år och känner att jag behövde en ny. Den jag haft är en SONY DSLR-A290 och den nya är en OLYMPUS PEN (lite) E-PL7. 

Jag tror att den kan bli en grym bloggkamera, jag tycker även att den är ritigt snygg och inte alls jobbig att ta med sig, jag tror det kommer bli många gryma bilder och jag kommer även kunna blogga fast än jag inte är hemma för kameran har dessutom en funktion så du kan koppla ihop kameran direkt till din telefon genom wifi och hur bra är inte det? Super bra! Jag köpte kameran från net on net och den gick på 4790:- men då ingick även en kameraväska som tillhör kameramodellen och ett 16GB minneskort, och jag rekommenderar om ni också vill köpa denna kamera att köpa paketet istället för bara kameran eftersom det blir billigare och du kan ta med kameran i ett "säkrare" förvar.
Shopping | |
Upp