Imorgon åker jag till halmstad!

Hej, imorgon bitti så är det dags för mig att åka till Halmstad, det är dags att göra debut i min första Junior tävling och det ska bli super kul och allt sitter stort sätt så är taggad på att få veta vad mina program är värda, men bara som ni vet. Idag var alla min lektioner inställda så var ledig stort sätt hela dagen och då passa jag på att plugga och ett av det jag skulle göra var att spela in en video till min historia redovisning, och det vad rätt så kul att filma och sen redigera videon, den är inte riktigt klar men håller på just nu. Men detta kanske leder till videoinlägg till bloggen men som sagt så vill jag veta vad ni ska se så kommentera!
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Har du och din pojkvän gjort slut?

Svar: Nej, det har vi inte
abris.blogg.se

Upp