Guess how back, back again!

Haha, asså sorry.. Det här med bloggande.. jag hade ju då inte bloggat på ett bra tag nu och det är väll för att jag inte har några idéer, men nu har jag inspereas utav andra bloggare så jag ska säkert få ihop något. Det betyder ju också att ni jätte gärna får lämna en eller två kommentarer på vad ni vill se så det inte blir massa pauser hela tiden för att jag får bloggtorka. Men nu är det höstlov för dem flesta och jag har iallafall varit med min älskling och kollat hans hockeymatcher sen har jag själv tränat och träffa jag min bästa kompis igår. Vad har ni gjort hitils under lovet?

Imorgon är det Halloween, ska ni göra något speciellt då? Jag ska inte göra något förutom att kanske ligga i soffan med en bra film. 
Igår hade vi lite halloween träning, super roligt speciellt när alla var med på det!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Om din träning

#2 - - Anonym:

Kan du lägga upp ett nytt inlägg???

#3 - - Jar:

Hello, I'm good girl and looking for good man. If you are interested, I'll send my photo. Thank's https://tinyurl.com/ycfs39kn

#4 - - DeweyNom:

Fix Your Home with Our Professional Handyman Services [url=https://www.intensedebate.com/people/tayloredwards78]Handyman services...[/url]

Upp