Klassresa!

Hej, denna vecka har jag ju varit med min klass i Kroatien och jag tänkte skriva ett litet inlägg om det för jag har mest laddat upp några bilder denna vecka. Det som var grejen med att vi åkte för första gången var att jag går i musikklass och man söker in till det i 3:an och början i 4:an och sen när man går sista året (9:an) så åker man på klassresa och eftersom vi är musikklass så måste man ha 3 konserter under dessa dagar så det gjorde vi också, kanske låter litr tråkigt men det var väldigt roligt och 2 av 3 konserter så sjöng vi med en Kroatisk kör.
Men utöver det så hade vi såklart egen "fritid" och då kunde vi bada, sola, shoppa och annat, men det var super kul och man fick lära känna klassen väldigt bra och det behövdes eftersom det är mycket grupperingar men det var väldigt najs där i alla fall, och här kommer bilderna.

Det var några bilder men fler bilder finns på instagram (@isprinsessans) eller gå in på hashtagen #9Dpåäventyr där alla klassens bilder är samlade och glöm inte att följa mig på snapchat (@isprinsessans).
Resor | |
Upp