Dagen: 24 Juli 2015 + Lite mer

Hej, idag vaknade jag upp hos philip men eftersom han skulle iväg och jobba så åkte jag med familjen till Barkaby för att köpa hockeysaker till min lillebror men jag passa på att köpa 2 svarta thights och en orange linne. Sen åkte vi till Stockholm Quality Outlet där jag köpte en mörkblå jacka från Hollies, en rosa blues från Odd Molly och en grå Nike-kofta. Sen åkte vi till Södertälje till en annan hockeybutik för att köpa lite andra hockeysaker och när det var klar så åkte vi hem och jag skulle gå ut och sola men då gick solen i moln och nu sitter jag vid datan och kollar andras bloggar och youtube. Men ikväll ska jag till mina kusiner för vi är bjudna ditt på middag och efter det ska jag och Philip gå på bio och se Ted 2, så mysigt. Ska i alla fall börja fixa mig nu, så skriver kanske något mer om vad jag tyckte om filmen sent ikväll för att filmen är slut runt 23.00.
Shopping | |
Upp