Kaos och sista sommarlovsdagen

17 Augusti 2015:
Dagen börja helt okej med att jag gick till tåget för att åka till stan för att färga håret och jag var där från 10:00-13:00, och när vi var klara så skulle jag betala men då funkar inte kortet för det är så strullit med alla kortläsare överallt så jag ska gå till en automat för att ta ut summan pengar som jag ska betala, men då så tyckte väll denna automat att den skulle behålla mitt kort så jag ringer mamma i panik och frågar vad fan jag ska göra, så jag gick tillbaka till friören och gav henne min telefon så hon kunde prata med min mamma och dom kom överrens om att mamma skulle åka dit och betala, så jag fick åka till träningen eftersom den började 15:00 och jag hade då inte ätit på ca 7-8 timmar och var hunrig så jag åt 2 yoghurtar och 1 banan som jag hade i ishallen till mellis. Men när jag skulle gå på isen för nästa pass (17:00) så kände jag mig yr och började skaka och trodde jag skulle svimma så gick av och satte mig i omklädningsrummet då mamma fick komma men en toast till mig eftersom jag inte har några pengar, sen var resten av dagen helt okej.
 
18 Augusti 2015:
Idag då, jag sov till ca 07:30 och nu precis har jag varit på banken och fixat nytt kort satt ah.. Men resten av dagen ska jag ta det lugnt och den ska jag hem till Phille för han har redan börjat så kunde inte åka till honom nu på morgonen :( men det är väll typ det jag gör på min sista sommarlovsdag.. för imorgon börjar jag gymnasiet..
Allmänt | |
Upp