Första dagen PÅ GYMNASIET(!!!)

Vad ska jag säga? Idag började jag på gymnasiet och jag tror jag aldrig varit så nervös som jag var, trodde jag skulle spy, haha! Men när jag var där så försvann nervositeten direkt. Vi gjorde inte så speciellt mycket, det var uppropp och gå runt i skolan så man hittar.. inte för jag kommer göra det för skolan är så jäklans stor. Men imorgon ska vi ta foto till våra skol-legg, hehe.. Hoppas det blir bra eftersom jag ska det här legget i 3 år..(hjälp..).
På Fredag ska vi ha typ hälsokontroller typ så tagga bip-test typ.. Det kommer nog bli jätte bra!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Åå kan inte du skriva lite om ditt gymnasieval, vilken linje och skola valde du? Va de svårt att välja? Skulle jätte gärna vilja vet efter som att jag själv ska välja gymnasium i år!

Svar: Nu har jag svarat på din fråga så det är bara att läsa det senaste inlägget "Q&A - Gymnasium"
abris.blogg.se

Upp